Thursday, June 30, 2011

Rook!

Sê ek. En oortuig soveel mense as moontlik om ook so te maak.

En hou asseblief op om die rokers so te vervolg. Hulle doen almal 'n groot guns. Dink net vir jouself.

Hoe gaan 'n mens om met probleme? Ons vat die bul by die horings en hou aan tot ons wen. Dit is een van ons sleutel aspekte wat 'n iets van evolusie bewys. Ons onderwerp verbasend goed en effektief.

Wat dink jy van besoedeling wat vererger? En industriële reuse wie weier om hulle besoedeling te verminder. Terwyl arm lande dit nodig glo? Sluit die gaping tussen ryk en arm die kwaliteit in, buiten geld nou, dat die een kant omgee en die ander nie? Ek hou van die idee van nie sinies realisme en voorsien nie dat besoedeling sal verminder in enige tyd in die nabye toekoms nie. Ek weier om ons vermoë, om die ongelukkige nagevolge van ons menswees hier en nou, te onderskat.

Die nageslagte van rokers het 'n beter kans in die toekoms as die van die nie rokers. Om bekend te raak met iets of iemand het ek meer blootstelling aan haar, hom of dit nodig. Soos my bekendheid vermeer, verstaan ek beter tot ek eindelik genoeg kennis het om daarmee te vereenselwig of op 'n ander manier mee om te gaan. Ons dra die kennis oor aan volgende geslagte, geneties of deur onderwys. Ons evolueer, dis verseker. Dit los die rokers met longe beter toegerus vir vrot lug op die lang termyn, terwyl ander sal versmoor.

Hou tog op om die rokers te misbruik, oortuig jou vriende en familie om te rook veral julle kinders. In stede daarvan om dit te belas, subsidieer dit eerder, asseblief. Ons spesie het dit nodig! Rook!

En rook tog asseblief Gauloises blondes. Dit is aaklig dat daar soveel winkels is sonder Gauloises op die rak. Dis definitief die lekkerste sigaret op die rak.

OK, OK, dalk vereis ek teveel. Rook ten minste tot jy kinders het. En onthou tog om hulle te oortuig om dieselfde te doen.

No comments:

Post a Comment